CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

AhLaN wA sAhLaN

sEbUaH cOrEtAn bUaT MeNgUrAnGkAn geLoDaK dI HaTi..


Tuesday, January 4, 2011

KAWANKU SAYANG!!

~Bayangkan..
seseorang yang amat rapat dengan diri kita..
hampir 3 tahun lmenye..
akan pergi mengejar cita-cita..
meneruskan perjuangan ke tempat lain..
tempat yg lbih baik barangkali..

kini..
aku rasakan..
sunyi..
sunyi sangat-sangat..
walaupun belum berpijak di sarjana
yang bakal sunyi tanpa gelak ketawa..
yang satu ketika dulu..
begitu riuh dengan gelagat kami..
tp..
apa yang akan terjadi esok..
ahhh!!aku takut untuk berfikir..

Aku tahu..
semua ini untuk kebaikan diri mereka..
jangan risau kawan..
Aku takkan lupa untuk mendoakan dirimu..
semoga korang sume bahagia selalu..
walaupun hati nih..
Allah je yang tahu..
betapa beratnya untuk melepaskan kome sume pergi..

Ape pun yang terjadi..
hdup mesti diteruskan..
kita janji..
kejar cita-cita sama2
dan..
satu je yg aaku nak sume taw..
AKU SAYANG KAWAN-KAWAN AKU!!
~ji~
ku intai dirimu dari jauh......

1 comments:

Anonymous said...

huh....ni yg ase nk nangis......
argh!!!